Bedankt allemaal

De vorst in ons land is definitief voorbij en de lente begint zich langzaam aan te kondigen.

IJsclub Stompetoren wil iedereen die heeft bijgedragen om de vorstperiode op de ijsbaan in Stompetoren tot een groot succes te maken bedanken.

En naast de vrijwilligers willen wij ook speciaal Robin Klaver en Loonbedrijf Klaver uit Zuidschermer, Harry Godwaldt en de Cono in de Beemster hartelijk bedanken, zij samen hebben gezorgd dat wij de ijsbaan met warm water hebben kunnen dweilen. Zo hebben wij in het weekend een prachtige ijsvloer gehad en waarvan velen enorm hebben genoten, bedankt daarvoor!

Ook zijn wij blij verrast met een tweetal priksleeën die ons zijn geschonken door Rinus en Ada Klaverboer, dat wordt erg gewaardeerd, dank Rinus en Ada.

Wij hebben kunnen laten zien dat het toch goed mogelijk is om ondanks alle beperkingen een veilige en gezellige ijsbaan te bieden. Het vraagt wat, maar de medewerking en alle positieve reacties van bezoekers waren voor ons hartverwarmend. Nogmaals bedankt allemaal.